Ik heb zelf spliksplinternieuwe Horka jassen te koop, diverse maten en uitvoeringen. Zowel dikke donsjacks als outdoorjassen die wind- en waterdicht zijn. Kaartjes hangen er nog aan maar wel veel goedkoper dan in de winkel.
ik wil eigenlijk een soort jas als een kingsland jas, maar een kingsland jas wil ik niet. Daarom kijk ik nu naar dat soort jassen van andere merken en vraag ik me af of iemand daar dus ervaring mee heeft. Maar Horka heeft niet zoon soort jas, toch??
Een Kingsland jas heb ik ook. Die is niet echt geschikt voor winter. Wel voor rijden in het winter, daar is hij perfect voor. Verder fijn in de voorjaar en herfst mits niet te koud (Anders doe ik nog een bodywarmer er onder)
Ik wil je wel foto's sturen als je me je mailadres even pb't. Ik heb zowel warme donsjacks als water- en winddichte outdoorjassen. In allerlei kleuren (3 tinten blauw; lila/paars; roodbruin; roodbruin/creme; beige/bruin; 2 tinten blauw)
Ik heb de Kyra K all Year, vind de stof een beetje benauwd. het is een dunne, lichtgewicht jas die wel wind en water dicht is, maar het is echt zo'n regenjas stofje dus zodra je echt iets gaat doen met die jas aan zweet je je kapot. Niet om mee te gaan fietsen ofzo dus. maar voor op stal, ofgewoon voor netjes vind ik hem wel fijn.