Serienummers?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wizewo

Serienummers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:12

Ik was paar dagen geleden mijn zadel grondig aan het controleren, schoonmaken en invetten en toen kwam ik dus op het singelstootlapje (heet niet officieel zo, geloof ik , maar weet niet meer hoe het dan wel weer heette*zwaar irritant*) 6 cijfers tegen met daaronder nog 2 apart.

Nu is dit een tweedehandszadel (stubben dressuur Colombo), dus als het serienummers zijn, zou het wel leuk zijn om te weten wat ze betekenen. Dus weet iemand waar je erachter kan komen wat ze betekenen of wat ze betekenen? Hebben jullie zadel(s) dat ook?

Groetjes

wizewo

Re: Serienummers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 18:58

http://www.stuebben.de/english/

Dit is wat ik er zelf van vind...Je kunt je zadel laten registreren (ivm diefstal) maar ik heb nog niets gevonden van waar de cijfers nu voor staan...*dus als iemand iets weet?*

Heb al wel een mailtje gestuurd en wacht geduldig op antwoord.

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:00

bij mijn zadel, was toen een ainsley, heb ik die nummer naar hun toe gestuurd, en konden ze me vertellen hoe oud het zadel was,
dus waarschijnlijk is het een product nummer

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:20

het rokje heet dat toch?

wizewo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 09:15

Euh, klinkt me niet erg bekend in de oren maar dat kan ook Nederlands-Belgisch verschil zijn...wel bedankt iig. (allebei)