Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Citaat:Quote SonarRenee:
Hey maar zoiezo zijn hoefijzers beter voor paarden
maar je kunt ook zorgen dat minder te late doen door de been vast te blijven houden...!
doe ik altijd en helpt wel
xRenée en Sonar

SonarRenee schreef:Hey maar zoiezo zijn hoefijzers beter voor paarden
maar je kunt ook zorgen dat minder te late doen door de been vast te blijven houden...!
doe ik altijd en helpt wel
xRenée en Sonar
Wendy schreef:Kijk eerst maar eens waar het schrapen vandaan komt!
Zoals je het beschrijft lijkt het wel een vraag om aandacht, dus geen aandacht geven, ook geen negatieve.
Een vliegende borstel oid wil in dat soort gevallen nog weleens helpen.
Nee echt, het werkt wel Marijk, niet naar hem kijken en dan een borstel naar hem toe gooien. Alleen als je halverwege je poetskist bent gaat hij het grappig vinden en probeert ze op te pakken. Vorige winter heeft hij wel voorijzers gehad. Ik moet zeggen dat zijn stand daarbij erg verbeterde. Maar zijn voeten had hij toen wel heel kort afgeschraapt bij de vorige eigenaar en dat groeide door zijn geschraap gewoon niet meer bij. Ik vond het ook wel prettig dat hij ze had, hoefde ik niet zo in die smalle bermpjes te pielen bij het buitenrijden.
Sjonniej schreef:Schrapen is een eigenschap die je hem moet afleren. Daar moet je geen ijzers voor nemen.