Paard verkopen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

orrieborrie

Paard verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 10:10

Ik zit met een klein probleempje.
Ik heb een ontzettend lieve BWP- ruin van 14 jaar oud. Het is een echt goedzak en heeft nog een goede conditie. Ook kan hij goed springen (alleen ik niet).
Maar nu komt het probleem; hij vindt dressuur helemaal niets. En het kost me soms echt moeite om een winstpunt in de klasse B te rijden. Ik vind wedstrijden rijden eigenlijk al helemaal niet leuk meer.

Nu zit ik met de vraag of ik op zoek moet gaan naar een ander paard, waar ik wel mee op wedstrijd kan of dat ik dit paard hou.

Ik weet het echt niet meer. Wat zouden jullie doen?

NovaLee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:16

Als jij echt verder wilt in de dressuur, kom je er met dit paard niet. Je vraagt hem dan dingen die hij niet wilt. Niet erg eerlijk, voor jezelf ook niet, want zo verlies je de lol in het rijden.

Als ik jouw was zou ik het paard of verkopen als meer springgericht paard, of zelf eens wat springlessen nemen, om te kijken of je dat leuk vind.

Succes!

orrieborrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 10:19

Ik heb ook wel springles, maar ik wil gewoon een beetje rond springen. 60-70 cm
Maar hij gaat pas echt springen als het op een meter staat. Mijn zusje springt wel met hem en dat gaat erg goed. We rijden samen op het paard, dus het ene lastige kwestie. Bij haar gaat het wel goed en met mij niet zo.

XxSultanxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:19

als ik hetzelfde had bij mijn paard zou ik hem wel houden,
ik zou me paard echt niet weg willen...
wat jij moet doen moet je echt zelf beslissen,dat kunnen wij niet voor je doen maar kan je niet nog even proberen met hem?mischien vind hij het strax wel leuk