ervaring gezocht IHP dressuurzadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

valine

ervaring gezocht IHP dressuurzadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 20:18

Special Edition collectie 2006 IHP dressuurzadels.
Ontworpen volgens de laatste inzichten en met oog voor het kleinste detail.
Bijzonder mooie en exclusieve dressuurzadels, die voldoen aan de hoogste kwaliteits standaard.

Superieure kwaliteit leder. Zacht glanzend en bijzonder soepel.

Extra diepe en zeer comfortabele zachte zit.

Teruggesneden kamer. Ook geschikt voor hoge schoft.

Dikke met de beste kwaliteit wol gevulde kussens, die zich perfect naar de rug vormen.

Voldoende ruimte tussen de kussens, de wervelkolom blijft vrij van druk.

Dik en zacht gevuld kniedeel en mooi gevormde wrong. De ruiter heeft een goede ondersteuning, zonder geforceerd te worden.

Singelstoten van dubbel leer.

De ruiter vindt balans, evenwicht en een correcte positie in de zadels.
High Class dressuurzadels, die voldoen aan de hoogste eisen en wensen van de hedendaagse dressuur ruiter.

heeft iemand ervaring met deze zadels?
Ik heb zeer veel interesse in zo'n zadel,maar moet erg erg veel kilometers voor rijden en ik zou het zonde vinden als het niets zou wezen...
alvast bedankt

heb hier helaas geen foto van

Zelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:15

dat zijn toch die zadels van interhippique uit rotterdam? ik heb zelf die zadels ook gezien, zien er netjes uit. maar wil ook wel ervaringen weten van mensen....

angelaxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 07:26

Als het de zadels zijn uit r'dam dan heb ik er ervaring mee.
Het eerste zadel wat ik daar kocht was en vzh zadeltje wat er netjes uit zag alleen kwam er na en paar weken achter dat het toch niet zo lekker lag op me paard, ik ben toen terug gegaan en heb het zadel in kunnen ruilen voor en ander wel passend vzh zadel.
Na een maand of 3 kwam er aan de onderkand van het zadel en schroef/spijker uit ben weer terug gegaan en mog en ander zadel uit zoeken met eventuele bijbetalling, ik heb toen gekozen voor en bruin/zwart dressuur zadel wat echt perfect zat was er heel erg blij mee tot ik in en grote regenbui ree en heel het verf van me zadel liep, ik weer terug gegaan heb toen me geld terug gekregen en heb en goed merk zadel gekocht
Al met al kan ik je vertellen dat je gewon geluk moet hebben met de zadels, er zitten hele goeie tussen maar ook hele slechten.

valine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 15:36

het is idd in rotterdam...
nog meer mensen die ervaring hebben met deze zadels?