Nu moes ik van me vader vragen wat ze voor mij moesten kosten en dat heb ik net gedaan en dat is voor mij maar 500 euro voor 2 pony's met alle spullen die ik altijd al gebruikte.. (zadel hoofdstel enzz) en dan wil dirk ook wel meebetalen aan de voerkosten..
maar nu is het 1 probleem ik ben tegroot voor de pony's meet voor simba dan voor jacintha maar goed het blijft te groot.. en nu is de vraag wat moet ik doen ze kopen of ze laten gaan..
Ik heb een super band met simba ze heeft alles voor me betekend ik heb veel problemen gehad op school en thuis en heb altijd bij simba kunnen schuilen en uithuilen..
hier foto's van mij op simba zodat jullie kunnen zien hoe tegroot ik werkelijk ben..
in het bos van de zomer (vanaf een andere grote pony genomen)
op simba zonder halster hoofdstel en zadel..
van de zomer aan het werk..
herfst.. aan het werk (beetje verweg..)
is ze geen schatje

2 of 3 weken terug.. zoef zoef wij gaan hard

Wat zouden jullie doen in mijn geval??

ze vinden zeker wel iemand goeds waar je lekker mee in contact kan blijven:D xxxxxxxxxxxx christy
) maar aan de andere kant wil je ze niet missen, je kunt ze wel houden en dat je dan bijv. iemand anders erop laat rijden ofzo maar ik weet niet of je daar het geld voor over hebt? Het ligt eigenlijk aan jezelf, wat jij wilt