Ik vindt het heel goed van je, dat je zo meekijkt met je pony, want ze geven indd. zelf aan wat ze missen. Mijn pony greep alle rode klaver, behalve dat het smakelijk voor ze is, zit er biotine in. Ze had slechte hoeven, dus dat verklaarde.
De wilde peen ofterwijl Daucus carota;
Uit de eetbare Peen, Daucus carota sub. sativas, wordt door extractie met een oplosmiddel een olie gewonnen, deze wordt veel in de cosmetische industrie gebruikt als kleurstof. Wortel olie is een tonicum voor de huid en ondersteunt het genezingsproces van huidaandoeningen en helpt daarbij lelijk littekenweefsel voorkomen. Wordt vooral in de huidverzorging gebruikt, het verbetert de elasticiteit en de kwaliteit van de huid en vermindert oneffenheden.
en nog een stukje;
De peen heeft een zachte werking op de huid en ook voor organen en activeert het weefsel en de cellen. De doorbloeding en de vocht regulatie helpt de organen en huid om zich beter op de kerneigenschappen van de cel af te stemmen, en kan juist hierdoor een genezende werking geven op gebieden, waar artsen al vaker zeggen dat het afgestorven is en niet meer haalbaar is om er iets mee te doen. Het heeft een helende werking op lidteken weefsel en kan met succes toegepast worden bij zware brandwonden.
Als je innerlijk naar de wilde wortel kijkt, merk je dat deze wortelplant je helpt de rust in je zelf te vinden. Met haar pulserende kracht zoekt het gebieden op die je blokkeerd en verkrampt, om op een hele natuurlijke zachte wijze je te helpen, de dingen op te lossen. Het stimuleert je om de natuurlijke manier te zien in het leven, zonder dwang en zonder de stress. Wat wil je bereiken zonder hierbij de dwang van het moeten te gebruiken. Het stimuleert het vertrouwen in je eigen kunnen en maakt verbinding met de kracht van moeder aarde
dit is wat ik op het internet kon vinden. Hopelijk heb je er iets aan?
Het enige wat ik eruit opmaak is dat het versterkt bij wederopbouw van weefsel, heeft ze een wond ofzo??