Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

lotjj92 schreef:hmzz mijn voet groeit al een jaar niks emer.. en heb 39/40 dus verwacht het ook niet..

Je kuiten groeien nog wel, maar die kunnen altijd nog groeien. Ik was ook 17 toen ik mijn eerste paar leren laarzen kocht. Carolien007 schreef:zijn die junior laarzen niet alleen in de kleinere maten?
Ik heb mijn eerste leren laarzen gekocht toen ik 17 was. En merk dat ik daarna nog wel iets gegroeid ben. Zou ze nu denk ik ook nog niet kopen. Een kennis heeft ergens tweedehands laarzen gekocht, zij is nu ook 14, en als ze is uitgegroeid koopt ze goede laarzen waar ze niet meer uit zal groeien.

saffier schreef:
Nog even een vraagje: wat koste die rits in je laars laten zetten?? Ik heb namelijk nog een paar laarzen waar ik met mijn kuit niet meer inkom, en dat zou wel een ideale oplossing zijn. En waar hebben jullie dat laten doen? Bij een zadelmaker of een schoen maker?
saffier schreef:35euro bij de schoenmaker!saffier schreef:
Nog even een vraagje: wat koste die rits in je laars laten zetten?? Ik heb namelijk nog een paar laarzen waar ik met mijn kuit niet meer inkom, en dat zou wel een ideale oplossing zijn. En waar hebben jullie dat laten doen? Bij een zadelmaker of een schoen maker?
meiske16 schreef:Ik zou als ik jou was nog iig even een jaar wachten. tot je echt goed in de pubertijd zit. Gezien je in die tijd altijd nog wel wat groeit!
En stel dat je ze koopt. Koop ze dan,zodat ze goed zitten,je kunt nl altijd nog een rits in laten zetten.
saffier schreef:

. Ik denk dat het maar net is voor wat voor doeleinde je ze gebruikt, je geeft zelf al aan dat je wedstrijden rijd en dat je voeten al bijna zeker niet meer groeien, ik zou de gok aan gaan maar dat is net wat je zelf wilt. ik kan het verder allemaal niet vanachter mijn bureau zien. magic_lover schreef:saffier schreef:
nou
ik zou als je ze echt niet aankrijgt ( had ik ook bovenste stukje) elastiek in zetten.. eerst had ik rist erin laten doen(30/35 eu per rits) maar toen wouden ze niet dicht dus dat helpt niet zoveel.... kun je beter een driehoekje elastiek bovenin doen
want ik krijg ze nu gewoon aan zonder de rist open te doen
heb trouwens bij de schoenmaker laten doen
dus dat zit afschuwelijk
Ik denk dus niet dat een stukje elastiek zal helpen.... Maar ik ga voor de rits