buiten rijden in Breezand

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

stoltur

buiten rijden in Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 15:07

aangezien ik meestal buitenrijd vroeg ik mij af of er mensen hier zijn die bij mij in de omgeving wonen die ook veel buiten rijden, zo ja, waar gaan jullie dan heen want ik vind hier maar weinig uitrij mogelijkheden.
En misschien een maatje om een keer mee te rijden want ik altijd alleen, en dat is niet zo heel gezellig.
Ellen

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:33

Breezand in den helder bedoel je? Ik heb daar alleen wel is langs de balgweg gereden, die is ook best lang. Verder niets..

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:59

Breezand, is in de gemeente anna paulowna... absoluut niet in den helder.

Je kan door het dorp..

Ik weet niet wat voor afstanden je aflegt maar als je via Anna Paulowna de kneeskade neemt, en de lagedijk terug, dat is een super mooi dijkje om te rijden! (me leasehaf staat erlangs) voor de rest heb je in breezand, en rond breezand alleen maar saaie, hoekige rondjes.... niet echt spannend ofzo..

stoltur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 09:40

Ik sta zelf op de schorweg en rij dus een beetje door het dorp en een beetje langs de weg, helemaal door richting Kneeskade is voor mij wel een eindje ( in ieder geval al 7 km om er heen te komen) en dan weer terug en het rondje nog, ietsje te veel van het goede, ze is nog niet in zo'n conditie dat ze dat redt. Misschien van de zomer, als het winterhaar er af is.

stoltur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 09:46

Voor de rest niemand hier bij mij in de buurt???? Terwijl er best veel paarden zijn hier.