Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Net of hij een hap meel in de mond had
Vickelientje schreef:Wat je evt erbij kunt geven is Pavo summerfit koeken of Aura koeken. Daar zitten wel de nodige vit. en mineralen in...tis lekker extraatje voor ze en ze worden er niet dik van. Ik geef het mijn shetters ook
MoonChloe schreef:Een shet wordt heel snel dik en ik denk niet dat je verzorgshetje mager is.
En ze werkt (hopelijk) nog niet dus ja extra voer hoeft niet.
Vickelientje schreef:Maar ze groeit nu nog wel. En juist dan is het heel belangrijk dat ze voldoende bouwstoffen binnekrijgen om 'groot en sterk' te worden
caspertjuh schreef:das niet zo mooi dan! geen brok gehad! en kun je hem nou geen basis brok geven dan ofzo. Hooi geeft geen vitaminen! is gedroogd gras! kan het beest verder niks mee omdat er geen vitaminen in zitten! daarom is volledig voer zoals basisbrok zo belangrijk!!!!!!
caspertjuh schreef:das niet zo mooi dan! geen brok gehad! en kun je hem nou geen basis brok geven dan ofzo. Hooi geeft geen vitaminen! is gedroogd gras! kan het beest verder niks mee omdat er geen vitaminen in zitten! daarom is volledig voer zoals basisbrok zo belangrijk!!!!!!
En ze is nog nooit zo gezond en vrolijk geweest als nu!