Welke trailer?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wilt

Welke trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 07:01

Ik wilde eens informeren wat voor trailer jullie hebben en wat jullie ervaringen zijn? Is polyster nou het beste of hout? Ook gaan er allerlei rare verhalen over Westfalia, dat je die dus absoluut niet moet kopen. Dus wat voor trailer hebben jullie en wat voor ervaringen hebben jullie ermee?

ikke

Re: Welke trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 08:41

Wilt schreef:
Ik wilde eens informeren wat voor trailer jullie hebben en wat jullie ervaringen zijn? Is polyster nou het beste of hout? Ook gaan er allerlei rare verhalen over Westfalia, dat je die dus absoluut niet moet kopen. Dus wat voor trailer hebben jullie en wat voor ervaringen hebben jullie ermee?

Huh?? Daar ben ik dan wel even benieuwd naar, mag per PB
Ik heb namelijk al jaren een Westfalia. Die bevalt uitstekend, al moet hij hier en daar wat aandacht hebben (TLC, zeggen de Engelsen )
Van de echt oude (houten) Westfalia's beginnen onderdelen lastiger te worden, hoewel gelukkig de basic spullen als wielophanging en remmen nog gewoon verkrijgbaar zijn.
Los hiervan blijf ik absoluut voorstander van vrachtwagens, maar ja, dat moet natuurlijk wel in je budget passen

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 08:54

wij hebben een 2paards titan trailer, de schottem zijn van hout met kunstof er over de kap is van polyester de bodem is een rubberen gietvloer
we hebben hem nu 3 jaar en we zijn ser erg blij mee

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 08:56

Ik heb een Weijer de Luxe, hout met polyester coating. We hebben er een rubberen gietvloer in laten leggen, en rubber op de zijschotten tot 50 centimter hoogte. Ook de klep is met een rubber gietvloer bekleed.
Hij is nu een jaar of 8 oud en blijft gewoon goed. Hij heeft ook een hele lage instap en dat is voor het paard erg prettig als hij geladen wordt.
Mij bevalt hij prima.
Het voordeel bij Weijer is dat ze alles zelf produceren, en je exact kunt aangeven wat je wel en niet als extra wil. Zal bij andere Nederlandse trailermerken ook wel zo zijn, maar ik vond die service destijds bij Weijer erg goed.