Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
bedankt voor je (goede) reactie!
) gaan wandelen moeten we het veulen dan gewoon los laten lopen? (veulens blijven altijd wel bij de moeder maar dan nog, als we met hem/haar het bos in gaan moeten we wel eerst 3m. op een weg lopen, wel een rustig weggetje, maar dan kan hij/zij toch zo weglopen?
) 
Wrijf het veulen overal, maar echt overal!

zekers plaatsen wij foto's
wan schreef:oke bedankt voor je reactie, maar als we dus na 1 dag (áls hè, het ligt er natuurlijk ook helemaal aan, en het is natuurlijk ook niet 'onze pony') gaan wandelen moeten we het veulen dan gewoon los laten lopen? (veulens blijven altijd wel bij de moeder maar dan nog, als we met hem/haar het bos in gaan moeten we wel eerst 3m. op een weg lopen, wel een rustig weggetje, maar dan kan hij/zij toch zo weglopen?
)
skaay schreef:wan schreef:oke bedankt voor je reactie, maar als we dus na 1 dag (áls hè, het ligt er natuurlijk ook helemaal aan, en het is natuurlijk ook niet 'onze pony') gaan wandelen moeten we het veulen dan gewoon los laten lopen? (veulens blijven altijd wel bij de moeder maar dan nog, als we met hem/haar het bos in gaan moeten we wel eerst 3m. op een weg lopen, wel een rustig weggetje, maar dan kan hij/zij toch zo weglopen?
)
sorry maar met een veulen van 1 dag zou ik echt nog niet gaan lopen![]()
laat ze eerst maar aan elkaar wennen.
ik ging pas met me veulens wandelen toen ze een week of 6 waren( heel klein stukje gewoon in de wei met de moeder..)
maar 1 dag vind ik echt veeels te vroeg...maarja das mijn mening..
voor hetzelfde geld looptie weg enzo of komt hij/zij onder een auto
maar bedankt voor je reactie!