Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mijn paarden staan geruime jaar op thorobed vlasleem, nog beter dan gewoon vlas. ik ben dik tevreden, in aanschaf duur maar uiteindelijk ben ik goedkoper uit: sneller met uitmesten, gebruiksvriendelijk en blijft lang mooi.
. Ik vind het erg makkelijk spul, op stal hoef ik niet uit te mesten, maar van degene die daar uitmest hoor ik dat het veel makkelijker schoon te houden is. Om de paarden wat te knabbelen te geven geven we elk paard een half plakje stro op een dag zodat ze kunnen knabbelen 

Anique_Vaandrig schreef:echt super spul! ik sta er sinds kort weer op, en het blijft heel mooi. ze blijft schoner, het is sneller schoon te maken en het mest idd snel uit!
er wordt gezorgd dat ze altijd vers stro heeft om op te knabbelen; ideaal dus!
keetieee schreef:Mijn paardje doet het er super op..en je doet er best lang mee..elke dag haal ik de drollen eruit en om de zoveel dagen de echte natte plekken..en dan gooi ik er zo af en toe een nieuw pak bij..en na een hele lange tijd schep ik hem helemaal leeg.
Gooi er wel stro overheen..mocht ze wat willen knabbelen.
Sommige paarden eten het..en daar moet je wel op letten!
. Men zei dat je minstens 12 weken kon laten liggen nou na een maand ging bij mij die stal leeg. Dan was ik ander half uur bezig om de zooi er uit te krijgen.
Ik gooide aan het begin 4 pakken in haar stal en na 2 weken eentje bij. Ik vond het niks.

missnynke schreef:kun je vlas ook over het land gooien?
!