Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
De winter daarop ben ik voor de vorst van stal veranderd 
!
?
Ik zit zelf met 3 paarden,waarvan ik er met 1 bijna iedere week op wedstrijd ga en ook nog een 3 jarige(en een recreatie paardje) Ik ga die dieren echt geen tijden stilzetten hoor.Ik rijd dus gewoon buiten,je kan ook goed dressuur oefeningen rijden op een veldje hoor,zolang het maar vlak ligt.Capje op een gaan met die banaan!!Tuurlijk zijn ze ook wel wat fris,maar zolang ik ze niet langer als 1 dagen laat staan zijn ze goed te rijden buiten.
Is net zo hard als een vlakke bevroren bak lijkt mij.
zorro schreef:ik rijdt niet in de winter. zodra het in de herfst wat donkerder word en het weer minder wordt bouw ik het af en zet ik mn paard stil. de bak is te klein om in te rijden en de wei is of zeiknat of bevroren. hij loopt dag en nacht in de bak, als het vriest kan hij zelf zn weg wel zoeken. rijden kan gewoon niet, dus dan houdt het op. ik hoop dat het snel mooi lente weer word!
En een paar km verderop mag ik gebruik maken van een buitenbak die wel goed is
Helaas is die te ver (qua asfalt voor het andere paard) meisje23 schreef:ben vandaag gewoon gaan dresuren op een mooi vlak zandpad, stelling rechts en links, overgangen maken, wijken, schouderbinnenwaarts, het kan allemaal!!