Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

PriscaZ schreef:echt gewoon zaagsel wat je ook in stallen kan doen?
Naaldboomchips is dus ook een goede optie. Ikgeef het door

cavaletti schreef:PriscaZ schreef:echt gewoon zaagsel wat je ook in stallen kan doen?
Naaldboomchips is dus ook een goede optie. Ikgeef het door
snippers is te glad en te grof, gewoon een vrachtwagen grof zaagsel mengen met zand, is echt perfect, stuift bijna niet, is niet zwaar, en makkelijk te bewerken
.Sterre schreef:Zelfs met de strenge vorst die we hier hebben (´snachts -15° , overdag -10° ), is de bak nog goed te rijden en te slepen. Ook stuift die niet.
dorientjuh schreef:Tja, of natuurlijk een Agterbergbodem, maar ik neem aan dat dat te duur is.
http://www.groenrecycling.nl/agterberg/ ... hp?page=33
Heb er zelf geen ervaring mee, maar dit zijn echte hele goede bodems (dat zegt in ieder geval iedereen).
Sterre schreef:Zelfs met de strenge vorst die we hier hebben (´snachts -15° , overdag -10° ), is de bak nog goed te rijden en te slepen. Ook stuift die niet.
PriscaZ schreef:Het gaat om een binnenrijhal dus met vorst hebben we helemaal niet te maken.
en als het goed vriest, bevriezen de meeste bodems wel degelijk
! Sterre schreef:Ik heb ook een binnenrijhalen als het goed vriest, bevriezen de meeste bodems wel degelijk
!
. Ik neem aan dat dit een pensioenstal is? Ik ben wel tevreden over een agterbergbak bodem
.