Mijn bijrijdpaard doet zo lekker zijn neus tussen de voorbenen als hij gaat bokken, waardoor het moeilijker wordt te blijven zitten.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maar of je daar elke keer mee wilt rijden, moet je zelf bepalen..
(niet raar bedoeld) en die flikt dat ook altijd. enige wat bij hem helpt is idd kop omhoog en vooruit rijden..
ElanII schreef:Wat kan ik hier boos over worden zeg![]()
Hebben jullie er weleens aan gedacht dat het bokken een oorzaak moet hebben ? Dat de meeste paarden dat niet voor hun lol doen ?
Dat er meestal pijn aan ten grondslag ligt ?
Voor de TS: als je meer wilt weten en een ECHTE oplossing zoekt, mag je me pm-en.
bruine schreef:ben het met bovenstaand eens! laat eerst je paard en zadel ens nakijken voor je begint met :vooruit trappen,tandvleesriempjes en andere onzin, een paard bokt niet voor niks meestal heeft hij ergens pijn.
Wilma schreef:Ik zie niet in hoe dat helpt, het is een schat van een paard, maar heel lui en eigenwijs
ElanII schreef:Wat kan ik hier boos over worden zeg![]()
Hebben jullie er weleens aan gedacht dat het bokken een oorzaak moet hebben ? Dat de meeste paarden dat niet voor hun lol doen ?
Dat er meestal pijn aan ten grondslag ligt ?
Voor de TS: als je meer wilt weten en een ECHTE oplossing zoekt, mag je me pm-en.