de titel zegt het al, ik heb een tijdje geleden een zadel gekocht maar ik rijd het paard inmiddels niet meer, nu licht dt zadel vreselijk in de weg aangezien ik nu heb besloten alleen nog western te blijven rijden.
Nu wil ik dus van mijn zadel af, ik heb er mischien 3x mee gereden. Heb hem gekocht voor 125 euro dus dat zou ik er dan graag voor terug willen hebben hij is dus compleet.
Nu heb ik hem een tijdje op marktplaats maar dit duurt mij echt te lang en daarom wil ik hem nu eigenlijk bij een zaak verkopen.. Kan iemand mij vertellen of er in gelderland/overijsel een ruitersport zaak zit die zadels ook 2dehands inkopen en je niet verplicht bent om er een zadel oid voor terug te kopen? dus dat ze je ook het geld er voor kunnen geven?
Houdt er wel rekening mee dat als je hem inruilt of aan een ruitersportzaak verkoopt, er waarschijnlijk minder voor terug krijgt. Die moeten er immers ook aan verdienen
De meeste winkels doen dit alleen als je een nieuw zadel koopt of zoals bij de Hypo sport in Wijchen kan je het zadel daar neer leggen en probeert hij het voor je te verkopen, tegen de prijs die jij wilt.
Ik heb ooit een Prestige Top Dressage van een jaar oud particulier verkocht voor 2000 gulden, in de winkel wouden ze er (bij inruil!) maar 1200 gulden voor geven en het was een heel mooi zadel, net als nieuw.
dat ligt helemaal aan het merk is het een oudere stubben oid of heb je het zadel nieuw gekocht ? als het een zadelmarkt zadel is (of een vergelijkbare kwaliteit) denk ik dat weinig ruitersportzaken het zadel in willen nemen, zonder dat je er iets voor terug koopt vraag anders een tegoedbon ..die komt altijd later nog wel eens van pas
bij Horespower in Heino doen ze dat ook. ze boden mij 125 Euro voor een zadel van een goed merk, 5 jaar oud, dat ik later voor 325 aan een particulier heb verkocht.
Het zadel is van het merk beauty *duitsefabrikant* nieuw koste hij 160 euro.. *ik heb hem van iemand anders overgenomen* zadel is speciaal voor brede paarden dus fjordemn haflingers etc.. t zadel ziet er echt nog heel netjes uit alleen heeft hij een lichte beschadigin bij het zweetblad maar daar zie je niet veel van een door netjes bijpoetsen zie je er ook niks meer van.