Ik wil voor mijn nieuwe pony voor 1 keer het Wintec zadel van mijn zus haar paard gebruiken. Maar nu heeft ze gezegd dat ze dat absoluut niet wil, omdat het zich dan naar mijn nieuwe pony zal gaan vormem

Dat gebeurt toch niet na 1 keer al ?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

unamie schreef:mensen die zeggen dat dat niets uitmaakt hebben er geen verstand van

Maya schreef:Ik denk dat het voor 1 keer wel zal meevallen met het vormen naar het andere paard. Het wordt een ander verhaal als het meer op een ander paard heeft gelegd.
Los daarvan vind ik dat je zus gelijk heeft met dat ze haar zadel niet wilt uitlenen, zou ik ook niet doen met een gloednieuw zadel
Wil ik 1 keer het zadel lenen.....vlasta schreef:ik heb er wel verstand van en weet dat het geen kwaad kan om een zadel een keer te gebruiken van een ander.
Wat denk je wat de mensen doen met handelsstallen die hebben een aantal zadels en daar rijden ze alle paarden mee of manege paarden die hebben ook niet altijd hetzelfde zadel op..

janinetjjj schreef:Het is een wintec.. die zijn gemaakt om dat ze juist op veel paarden passen.. Tuurlijk vervormen ze niet na 1x. Mn zusje heeft ook een wintec en die heb ik ook wel eens gebruikt .. Onzin dus