Wel echte? of niet

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mayra_

Wel echte? of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 16:56

Hallo,

ik heb een week geleden lederen rijlaarzen bestelt bij Piroutte ruitersport. Nou komen die van de Ruitergilde (Piroutte heeft het daar blijkbaar besteld) en ik heb ze dus binnen (de mensen van de post hadden hem maar zo voor mijn deur gezet terwijl ik thuis was maar alleen de rolluiken dicht had dadelijk waren ze gestolen geweest, slechte service) maar goed nu staat er dus een ander teken op de doos met petrie eronder namelijk dit teken (staat ook in de laars)
http://img.photobucket.com/albums/v245/ ... oop008.jpg
Sorry voor de onduidelijke en grote foto, maar nu is mijn vraag is dit nep of echt want ik heb petrie's besteld maar ik ken dit tekentje niet. Er zit trouwens ook geen gouden ptje op de boog (ze zeiden dat dit een lading zonde ptje was omdat de nieuwe (?) Petrie standaard anders waren ofzoiets. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:57

als je petri's met ptje hebt besteld lekker terug sturen dit is niet waarom je hebt gevraagd
ik weet niet of dit de echte of neppe zijn .. heb mijna al 2 jaar en daar staat het p'tje wel gewoon op

Mayra_

Re: Wel echte? of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 17:04

Nee er stond duidelijk bij de bestelling dat er geen p-tje op zou zitten, nou voor mijn geen probleem hoor ik hoef dat p-tje niet zonodig dat p-tje scheelde mij al gauw 170 euro. Maar omdat er een heel ander logo in zit dan bij alle andere Petrie's vond ik het een beetje raar .

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 17:29

Volgens mij is dit wel het Petrie logo hoor.
http://www.petrie.nl/index2b.htm

Die Ptjes kan je ook gewoon bij de ruitersportzaak halen. Ik was er een kwijt, toen hebben ze er een van de fabriek opgestuurd en nu heb ik er weer twee.

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 17:36

Dankjewel dan bestel ik ook nog zo'n p-tje (mail wel even naar Petrie waar ik die kan bestellen). Alvast bedankt dit topic kan worden gesloten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:28

Heel belangrijk! Een p-tje op je laars....hahahahaha
Volgens mij is dit gewoon een oud model, btw.

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 18:32

Heel belangrijk natuurlijk nee geintje is niet belangrijk maar vind hem best wel mooi maar goed... moet iedereen zelf weten (heeft trouwens ook niet te maken dat ik iedereen wil laten zien van, ooooh ik heb hele dure petrie rijlaarzen want dat slaat nergens op ). Zo duur waren ze trouwens niet eens .

Oo_Angelo_oO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:38

Hoi Hoi

Ik sta ook een beetje op het punt om die laarsen te bestellen maar ik heb geen flauw idee hoe dat metd ie maten zit. ensow.

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:43

MayraS2 schreef:
Nee er stond duidelijk bij de bestelling dat er geen p-tje op zou zitten, nou voor mijn geen probleem hoor ik hoef dat p-tje niet zonodig dat p-tje scheelde mij al gauw 170 euro. Maar omdat er een heel ander logo in zit dan bij alle andere Petrie's vond ik het een beetje raar .

Dan zullen het Petrie's zijn die speciaal voor het ruitergilde worden gemaakt. Misschien dat ook de kwaliteit wat minder is. Het prijsverschil van € 170,= komt ook niet uit de lucht vallen.

Heb je al eens op de site van petrie gekeken? Of bel ze anders even.

En als ze goed zitten en naar je zin zijn maakt het toch verder ook niet uit?

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:44

ow, ik ben weer eens spuit-elf zie ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:52

MayraS2 schreef:
Heel belangrijk natuurlijk nee geintje is niet belangrijk maar vind hem best wel mooi maar goed... moet iedereen zelf weten (heeft trouwens ook niet te maken dat ik iedereen wil laten zien van, ooooh ik heb hele dure petrie rijlaarzen want dat slaat nergens op ). Zo duur waren ze trouwens niet eens .

Neehoor, meid, ik snap je volledig! hahah, ik heb ooit een nieuwe frontriem besteld omdat het merkje eraf gevallen was, dus ben net zo'n zeikerd :