ik heb een week geleden lederen rijlaarzen bestelt bij Piroutte ruitersport. Nou komen die van de Ruitergilde (Piroutte heeft het daar blijkbaar besteld) en ik heb ze dus binnen (de mensen van de post hadden hem maar zo voor mijn deur gezet terwijl ik thuis was maar alleen de rolluiken dicht had
dadelijk waren ze gestolen geweest, slechte service) maar goed nu staat er dus een ander teken op de doos met petrie eronder namelijk dit teken (staat ook in de laars)http://img.photobucket.com/albums/v245/ ... oop008.jpg
Sorry voor de onduidelijke en grote foto, maar nu is mijn vraag is dit nep of echt want ik heb petrie's besteld maar ik ken dit tekentje niet. Er zit trouwens ook geen gouden ptje op de boog (ze zeiden dat dit een lading zonde ptje was omdat de nieuwe (?) Petrie standaard anders waren ofzoiets. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.

.
(mail wel even naar Petrie waar ik die kan bestellen). Alvast bedankt dit topic kan worden gesloten.
nee geintje is niet belangrijk maar vind hem best wel mooi maar goed... moet iedereen zelf weten