Doen jullie je sokken altijd onder of over je rijbroek? Normaal met gewone sokken doe ik ze over mn rijbroek heen, maar nou heb ik van die lange sokken gekocht, maar die gaan er lastig overheen he, maar als ik ze onder mijn rijbroek doe, dan heb ik altijd het idee dat het klitteband van mn rijbroek losgaat als ik mn laarzen aandoe.......
Ik heb een paar sokken eronder en een paar sokken erover, en dan nog panykousjes Maar mijn laarzen zitten bij m'n enkels heel los en bij m'n kuit te strak, dus ik kan geen lange sokken aan.
In de winter doe ik een paar gewone sokken onder m'n broek en een paar kniekousen over m'n broek. In de zomer doe ik alleen kniekousen over m'n broek. Ik vind het geen gezicht als ik geen sokken over m'n broek heb, dan heb ik hele korte benen
wauw, iedereen doet het dus anders..... Ik ga mijn nieuwe lange paardrijsokken maar eens over mijn rijbroek proberen, ik hoop alleen dat ik dan nog in mijn laarzen pas..... Ze zijn veel te klein... Iemand toevallig nog een paar leren laarzen staan die die kwijt moet?
ik heb mijn lange sokken paardrij sokken er altijd over heen. vind ik gewoon leuk staan (voor als ik alleen stalschoenen aan heb;)) en ik vind het goed zitten. En normale korte sokken enkel sokjes er onder ..