De reden: ben laatst naar een paardje gaan kijken... Toen ik kwam, zei ze al veel reacties te hebben gehad, maar nog geen andere afspraken (er was dus nog niemand komen kijken verder). Omdat het paardje al een week of drie te koop stond en ik de eerste "bezoeker" was, dacht ik dat het wel mee zou vallen. Helaas, de volgende dag was ze ineens verkocht.
Mensen die dezelfde dag voor de eerste keer zijn komen kijken (en haar waarschijnlijk meteen hebben meegenomen).Jammer maar helaas dus, maar wèl flink ontmoedigend. Ik had natuurlijk iets voor borg o.i.d. kunnen afspreken, maar het lijkt me een beetje "wie het eerst komt" ...
Of ben ik de enige die een beetje bedenktijd nodig heeft en een paard graag wil laten keuren voor aankoop (het betreft hier overigens geen duur sportpaard... gewoon een fijn paardje om lekker mee buiten te rijden)?
Ik ben even benieuwd of er veel mensen zijn hier die hun paardje NIET hebben laten keuren voor aankoop en de reden hiervan. Onregelmatigheden kun je natuurlijk zelf ook min of meer zien aan de buitenkant, maar ik heb er toch liever een pro bij, for you'll never know ...
*ook wel verstandig denk ik*Van de anderen zou ik graag vernemen hoe vaak ze hun paardje hebben bekeken/bereden VOOR aankoop (dus liever niet over verzorgpaardjes...).
Alvast bedankt!