Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vonnie84 schreef:Ik denk zelf dat dat komt doordat:
- of je zadel niet goed past (of misschien niet strak genoeg hebt aangesingeld).
- of doordat je teveel met je benen beweegt.
Verdere dingen zou ik zo even niet kunnen bedenken.
hannekj schreef:Heb je dit bij je andere dekjes ook..?
Ik zo ook geen andere oorzaak kunnen bedenken dan dat je zadel niet goed past, maar als je dat bij andere dekjes niet weet, weet ik het ook niet.
Vonnie84 schreef:Ik heb het even opgezocht. Is het dit dekje?
Ymmik schreef:hannekj schreef:Heb je dit bij je andere dekjes ook..?
Ik zo ook geen andere oorzaak kunnen bedenken dan dat je zadel niet goed past, maar als je dat bij andere dekjes niet weet, weet ik het ook niet.
nee bij andere dekjes heb ik het niet!
Maar hoe schuift het dekje dan weg, als je alle lusjes gewoon gebruikt, want dat snap ik niet
Ymmik schreef:Vonnie84 schreef:Ik heb het even opgezocht. Is het dit dekje?
ja die is het maar dan de raspberry!![]()
Ik ga morgen wel een nieuwe singel halen, want deze is word te groot de gaatjes zijn op omdat me pony is afgevallen!
Vonnie84 schreef:Zou misschien idd kunnen helpenMaar hoe schuift het dekje dan weg, als je alle lusjes gewoon gebruikt, want dat snap ik niet
Vonnie84 schreef:
Vonnie84 schreef:Ik zie net dat ze volgens mij paars niet meer hebben. Of dat moet de kleur dutch zijn???
Hmmz, moet me maar weer es beheersen. Maar leuk nieuw dekje heb je
Ymmik schreef:Vonnie84 schreef:
moet volgens mij kunnen! Ik heb er €18,- voor betaald, zonder aanbieding~
Citaat:Maar bij piaffe staat deze 13,50 euro..
+ hadden ze geen dresuur model meer! Ymmik schreef:Citaat:Maar bij piaffe staat deze 13,50 euro..
haha dat klopt, heb hem daar eerst ook besteld, maar eerst was hij dus op de post en een paar dagen later was hij ineens niet meer leverbaar nogal vaag verhaal maarja!
Maar met verzendkosten erbij was ik nog rond de €19,- kwijt als ik het goed heb dus...+ hadden ze geen dresuur model meer!