Wedstrijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Siebjuh

Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 21:30

Hallo,
Waarscheinlijk zijn hier al vele topics over geweest, maar ik kan ze zo 123 niet vinden.
Ik zal niet zeggen dat t een domme vraag is, maar ik weet gewoon niet beter

Mijn vraag(na deze inleiding:P): Ik zou graag wedstrijden willen rijden met mijn paard, maar ik zou niet weten waar, en hoe ik aan een startkaart kom. Het regelement zou ik ook graag weten, vaak kan ik deze niet lezen omdat ik geen pdf etc kan lezen.

Alvast bedankt voor de reacties, Sibel

Flippertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:46

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:53

als je lid wilt worden van een vereninging om wedstrijden te kunnen rijden is het handig als je natuurlijk je inschrijft die het dichts bij jou in de buurt is, vraag gewoon even aan iemand van je paardenmedemensen welke dat is.
Meestal hebben die een site waar je je kan aanmelden als lid, zo niet, dan kan je altijd wel ff bellen. Bij de meeste verenigingen is het zo dat je VIA die vereniging een KNHS startkaart kan aanvragen (waardor je officieel kan starten). Je krijgt dan mutatieformulieren die je moet invullen . (als je nog geen KNHS startkaart hebt kan je voor *spek en bonen* starten, dat is dus starten voor alleen de vereniging, leuk om mee te oefenen!)
Deze formulieren stuur je op naar de KNHS en als het goed is krijg je binnen een maand je startkaart toegestuurd, en kan je offiecieel gaan starten.
Veel succes,

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:49

Flippertje schreef:
Kijk eens rond op het forum Wedstrijden, en dan vooral in de wedstrijdregelementen

Idd en als je daar niets kan vinden kun je altijd nog bellen met de KNHS. Hier een slotje.