Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
justicelover schreef:knhs instructieweken misschien!
pantarhei schreef:Bij jou in de buurt kun je in oude Leede of Delfgauw een lesweek afspreken, bij Hofstede

ikke schreef:Tja, misschien niet direct het eerste waar je aan denkt, maar kijk hier eens:
www.fivesaints.com
Voor insite info, stuur maar een PB-tje, ik ken deze mensen goed.
maaitjuh schreef:
J0sef1entje schreef:ikke schreef:Tja, misschien niet direct het eerste waar je aan denkt, maar kijk hier eens:
www.fivesaints.com
Voor insite info, stuur maar een PB-tje, ik ken deze mensen goed.
Dit ziet er leuk uit zeg, maar wèl prijzig, daar moet ik nog even heel diep over nadenken. Er komt natuurlijk ook nog een reis daarnaartoe bij.
ikke schreef:Groot Brittanië is niet goedkoop wat paarden betreft. Hun prijzen zijn heel schappelijk, vergeleken met anderen daar. Het zijn hele fijne mensen die goed weten waar het over gaat. Bovendien is hun accomodatie zo klein, dat je er probleemloos privélessen kunt krijgen, sterker nog, buiten het seizoen ben je grote kans de enige bezoeker. Een kok, twee instructrices en een stalmeisje, helemaal voor jou alleen!!!!! Dat mag wat kosten, denk ik zo![]()
Als je per auto gaat, dan via Hoek van Holland en trek er twee dagen voor uit om er te komen, die heb je echt nodig.
dorientjuh schreef:Ik heb me gisteren ingeschreven voor de instructieweek van 23 t-m 29 juli bij de Poelenburgh. Het van 15 t-m 21 jaar, ik weet niet wat jouw leeftijd is?
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!
aafje87 schreef:www.trailfinders.nl of www.timeout-reizen.nl
daar staan genoeg "training" weken voor volwassenen.
Let wel op dat het vooral in het buitenland is, en soms de reis er niet bij in zit!
J0sef1entje schreef:ikke schreef:Groot Brittanië is niet goedkoop wat paarden betreft. Hun prijzen zijn heel schappelijk, vergeleken met anderen daar. Het zijn hele fijne mensen die goed weten waar het over gaat. Bovendien is hun accomodatie zo klein, dat je er probleemloos privélessen kunt krijgen, sterker nog, buiten het seizoen ben je grote kans de enige bezoeker. Een kok, twee instructrices en een stalmeisje, helemaal voor jou alleen!!!!! Dat mag wat kosten, denk ik zo![]()
Als je per auto gaat, dan via Hoek van Holland en trek er twee dagen voor uit om er te komen, die heb je echt nodig.
Twéé dagen! oeps das wel errug ver om in mijn eentje te rijden. Mmmm misschien volgend jaar met het hele gezin...., het ziet er wel erg leuk uit. Dit jaar is de gezinsvakantie al geboekt. Ik wil er alleen zelf een weekje tussenuit, alleen.
Twee instructrices? dan zal je geen aandacht te kort komen denk ik zo