Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) en die heb je in principe (als er niks gebeurd) hun hele leven bij je...
. De wens om er ooit mee te fokken is er idd ook nog
Ik twijfel alleen omdat ik dan deze merrie natuurlijk wel zou moeten beleren en zelf zou ik dit niet kunnen ben ik bang. Nu heb ik wel veel kennissen die me hulp zouden kunnen bieden gelukkig dus het zou wel goed komen uiteindelijk. Maar ik zoek wel een heel verkeersmak paard waar ik lekkere buitenritten mee kan maken, omdat dit met Siena niet zo goed kan (houdt meer van de bak, gek paard
Buiten wordt ze heel gespannen). En als je een paard nog moet beleren weet je van tevoren natuurlijk niet of deze rustig zal zijn met buitenritten. Misschien heeft het ras nog invloed? Ik zoek een paard met stokmaat ongeveer van minimaal 1.50 (uitgegroeid). Geschikt voor buitenritten dus. Van bepaalde rassen is bekend dat ze schrikkerig zijn of heel sterk. Maar ik weet dus niet of van bepaalde rassen bekend is dat ze juist rustig zijn?
M'n paard staat alleen ja, met een buurpaard waar ze wel mee staat te schoftjekrabben e.d. Ze heeft meerdere keren samen gestaan met andere paarden en is toen idd veranderd maar alleen ten goede. Ze was meer ontspannen met een buitenrit en was ook vriendelijker. Ze leek ook beduidend meer tevreden.