heey iedereen de mensen van mijn verzorg paarden hebben mij een voorstel gedaan of ik wacht tot maart/april en krijg een shetland veulen of ik krijg nu een shetlander van 1 jaar waar ik al helemaal verliefd op ben maar ik kan dus niet kiezen willen jullie mij helpen
Zou ik niet zo moeilijk vinden die shetlander waar je zo verliefd op bent! 1 jaar is niet zo oud! En bij een nieuw veulen weet je nog niet of het goed zal klikken! Nu weet je dat wel al...
ik zou ook gaan voor de 1-jarige die ken je al en weet je ZEKER dat je hem leuk vind dat is bij het veulen maar af te wachten of je een goede band krijgt
ik ook, als je er echt iets mee hebt. zo niet, dan zou ik voor een veulen gaan. ik heb mijn beide beessies als veulens gekocht, waren voor mij nog nooit in de hand geweest. krijg je heerlijke paarden van!
Het maakt niet uit welke je pakt maar hij/zij zal toch de opfok inmoeten waardoor je hem moet missen (tenzij die bij andere pony's kan staan, dan zou ik voor de 1 jarige gaan)
lijkt me simpel, waarom zal je een paard wat je aanstaat laten staan met de kans dat het veulen dat je volgend jaar zal krijgen je niet aanspreekt. tevens hoef je dan nog maar 2 jaar te wachten voordat je met hem aan het echte werk kan beginnen