Ik wil graag een onderlegger voor erbij, zodat ik mijn christonderlegger voor goed kan houdenDe paardenmasseur heeft me aangeraden mijn paard altijd met bontonderlegger te rijden.Ik kan nergens ervaringen vinden met bartl onderleggers.Bij ooteman is er eentje voor 50 euro te koop en volgens mij zijn die Bartl of heb ik het dan fout?Wie heeft hier ervaringen mee? Ik wil natuurlijk het beste voor me paard, dus daarom wil ik even de ervaringen weten
Bartl is een prima merk. Je moet wel opletten dat je een goede vacht koopt. Je hebt ze ook (zijn zeker goedkoper) die dunner zijn of van een B-kwaliteit. Voor een goede medicinale lamsvacht betaal je toch rond de € 90,00.
ik heb er 2 jaar geleden 1 gekocht(bontonderlegd dekje) in Duitsland, prijs zat tegen de 80 euro. Fijn dekje
ik heb er zelf nu ook eentje van christ maar wil er een extra erbij (een voor thuis en eentje voor op concours)bedankt voor jullie reacties
Christ is zo ik al zei eigenlijk het zelfde als bartl.Er zit maar weinig verschil aan hoor.Ik heb ook beide. En ze zijn allebei nog perfect!
hoe wassen jullie die onderleggers eigenlijk? met speciaal wasmiddel of kan het ook met een wolwas iets?
ik houd het tiopic even in de gaten, als dat mag. wij verkopen Bartl, en zo hoor ik meer ervaringen he