3 in 1 beschermers van USG ervaringen???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Riaa_

3 in 1 beschermers van USG ervaringen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 09:40

Er loopt een topic over 3 in 1 beschermers, maar wie heeft ze van USG. Het merk dat je bij de paardendrogist kan kopen?

Deze zijn namelijk van een speciaal soort stof die meer ademen.. hieronder een beschrijving:

Afbeelding

Sterke beenbeschermer voor de voorbenen van Breathopren, een zeer sterk en goed ademend materiaal dat garant staat voor maximaal draagcomfort en een lange levensduur.

Alvast bedankt!!

Canter

Re: 3 in 1 beschermers van USG ervaringen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 09:55

Ik ken de 3 in 1 beschermers niet, maar ik ben altijd erg tevreden over de producten van USG. Het is een dochter maatschappij van Kieffer en je kunt ongeveer dezelfde kwaliteit verwachten.

Riaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 10:30

Oke, kijk dat wist ik al niet, en dat maakt al een hoop duidelijk dank je wel!

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:57

ik heb ze gehad voor de achterbenen,maar helaas te groot gekocht.heb ze dus maar een paar keer gebruikt.maar de kwaliteit leek mij erg goed.en ze zijn erg fijn in gebruik vind ik..

Riaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 16:17

oke ik denk dat ik ze toch ga bestellen helemaal met die 10% korting

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 18:26

Canter schreef:
Ik ken de 3 in 1 beschermers niet, maar ik ben altijd erg tevreden over de producten van USG. Het is een dochter maatschappij van Kieffer en je kunt ongeveer dezelfde kwaliteit verwachten.

Ja daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb er een hoofdstel van. Die gaat al 3 jaar mee en is nog supernetjes

Mrijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:54

Ik heb een paar witte voor de achterbenen, maar heb ze ook wat te groot gekocht. Hierdoor zakken ze af en zijn ze dus niet zo handig. De kwaliteit is wel heel erg goed.

Als je een paar XL zoekt...

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 21:19

Marijn4045 schreef:
Ik heb een paar witte voor de achterbenen, maar heb ze ook wat te groot gekocht. Hierdoor zakken ze af en zijn ze dus niet zo handig. De kwaliteit is wel heel erg goed.

ik had hetzelfde probleem ze gingen ook afzakken en hadden daardoor geen werking.ik heb ze inmiddels verkocht.ik denk dan ook dat ze redelijk groot uitvallen.

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 21:43

Marijn4045 schreef:

Jammer dat het voor de achterbenen is.. Ik wil graag voor de voorbenen.. Ik heb een paard van 1.74 hoe kan ik weten welke maat ik moet hebben, zal ik dan een L nodig hebben?

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:48

Rianne schreef:
Marijn4045 schreef:

Jammer dat het voor de achterbenen is.. Ik wil graag voor de voorbenen.. Ik heb een paard van 1.74 hoe kan ik weten welke maat ik moet hebben, zal ik dan een L nodig hebben?

hoi rianne,

mijn paard is 1.70 meter.voor de achterbenen had ik bij de paardendrogist de 3in1 beenbeschermer besteld maat XL.deze was iets te groot maar niet veel.ik denk dat je voor een paard van 1.74 meter wel een XL kan hebben hoor

Mrijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:20

Mijn paard is maar 1.65 en ik dacht dat het wel mooi zou zijn op extra hoge beschermers te hebben... Nou is het wel mooi, maar omdat ze te hoog zijn, werkt het gewoon niet. Voor mijn paard heb ik eerder L nodig.

Heb je geen interesse in een paar voor de achterbenen voor de sjiek? Ze zijn gloedjenieuw en ik geef meer dan 10% korting hoor

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 16:53

Marijn4045 schreef:
Mijn paard is maar 1.65 en ik dacht dat het wel mooi zou zijn op extra hoge beschermers te hebben... Nou is het wel mooi, maar omdat ze te hoog zijn, werkt het gewoon niet. Voor mijn paard heb ik eerder L nodig.

Heb je geen interesse in een paar voor de achterbenen voor de sjiek? Ze zijn gloedjenieuw en ik geef meer dan 10% korting hoor

Zwarte of witte???

Mrijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:04

witte