Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Bramblerose schreef:Ik zou evt een regendeken opleggen, zodat ze iig niet doornat kan worden. Of anders een najaarsdeken. Paarden kunnen het beter een klein beetje te koud hebben dan te warm en gaan zweten onder de deken. Ik zou sowieso geen halsdeken kopen. Evt. zou ik je anders de Bucas Power Turn out LIGHT aanraden, die is niet zwaar, niet dik, gaat niet snel kapot, ademt heel erg goed en kan van +18 tot -15.... Ik heb m ook. Is te koop bij Paardendrogist...
urania schreef:Bramblerose schreef:Ik zou evt een regendeken opleggen, zodat ze iig niet doornat kan worden. Of anders een najaarsdeken. Paarden kunnen het beter een klein beetje te koud hebben dan te warm en gaan zweten onder de deken. Ik zou sowieso geen halsdeken kopen. Evt. zou ik je anders de Bucas Power Turn out LIGHT aanraden, die is niet zwaar, niet dik, gaat niet snel kapot, ademt heel erg goed en kan van +18 tot -15.... Ik heb m ook. Is te koop bij Paardendrogist...
he ik heb toevallig een deken van paardendrogist bestelt een bucas deken ook maar wel met hals http://www.paardendrogist.nl/cache/prod ... ctID=26182