prijs stoere laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Fielychi

prijs stoere laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 21:41

Nee, geen leren laarzen, maar van die stoere laarzen.
Als je kijkt op www.harryshorse.nl bij de rijlaarzen:
http://www.harryshorse.nl/pages/nl/prod ... .php?id=18

Luxe laars van gewaxed nubuck leder. Makkelijke instap door de rits aan de achterzijde en perfecte aansluiting door de elastische inzet.
Kleur zwart, maten 35 t/m 46.
Leverbaar vanaf september 2005.

Iemand enig idee wat dat moet kosten?

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 22:11

Ik vind het idee en de vorm erg gepikt van de Mountain Horse. Ik denk dus ook dat je in die prijsklasse moet gaan denken.

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 22:13

mooi is ie he ( ik wil hem ook wel hebben als hij niet zo mega duur is )

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 22:48

wat een naäperds zijn het eigenlijk hij HH... zie zoveel producten die ze namaken van andere merken.
de MH laarzen kosten rond de 170 euro, die van HH zullen rond de 120 zitten dan denk ik zo.

misschien even mailen?

Donderwolkje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:17

Misschien wel naäpers, maar als hun product goedkoper is dan is het zeker de moeite waard
Ik ben ook erg benieuwd wat ze moeten kosten.

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:16

Goedkoop kan natuurlijk ook duurkoop zijn ...

Ellebel

Re: prijs stoere laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:22

Je gebruikt je laarzen nu al niet eens

Edit: Ja nu je je chaps kwijt bent wel

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:24

Harry's Horse levert over het algemeen prima spul. het zit in een lagere prijsklasse, dat wel. misschien kwalitatief niet helemáál vergelijkbaar met MH, maar wel zeker goed. ik denk dat ze idd rond de 120-130 Euro zitten. en beter goed nagemaakt dat slecht bedacht! bovendien heeft niemand ergens een monopolie op. bijna alle paardenspullen zijn verkrijgbaar van meerdere merken. alleen valt het bij dit soort artikelen meer op. denk ook aan kunststof zadels, die HH nu ook levert. lijken op de Wintecs, maar ja concurrentie moet er zijn, en zo heeft de klant de keuze. sommige mensen hebben nou eenmaal een lager budget, ik, als studentje, ben blij dat er dan namakers zijn die een lagere prijs hebben.
ik vind de laarzen supergaaf, maar ik heb net sinds een paar weekjes nieuwe. zal er eens een foto van opzetten, heerlijke stappers!

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:27

iemand die ik ken heeft ook zoiets
Afbeelding van mountain horse .. op www.piaffe.nl zijn ze nu €115,-

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:28

Ik kan niet oordelen over HH. Ik heb zelf onlangs de MH Sportive Riders gekocht (de minder stoere variant). Om diverse redenen: MH werd mij door iemand aangeraden en bovendien heb ik gezien wat voor super service ze verlenen. M.n. dat laatste was voor mij doorslaggevend.
Zoals gezegd, ik weet niet hoe dat met HH zit maar bij MH zit het wat service betreft in ieder geval zeer goed!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:29

heb ze al!! ik had nog wat staan, al is het niet zó duidelijk. en ze zijn al net zo vies als Faram's voetjes... ze zijn vrij laag, maar echt ideaal! waterdicht, niet te dik gevoerd, en lopen/rijden heerlijk! ze kosten 139 Euro, voor de winkel moet je me maar PB-en.

Afbeelding

Afbeelding

Fielychi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 19:35

hartstikke bedankt allemaal!
Het verschil natuurlijk ook per winkel en moet toch eerst kijken of ze uberhaupt wel fijn zitten enzo. Ben niet echt een grote fan van laarzen, maar deze lijken me erg prettig en vind ze erg mooi!

Ellebel -> heb me chaps teruggevonden (onderin de kast) , maar ik kan gewoon niet wennen aan die leren. Ze zitten niet fijn, blijven stug en de voet past gewoon niet lekker...