Hoeveel kost een keuring ong?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

venusjah

Hoeveel kost een keuring ong?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 20:20

Tjah ..

De titel zegt het al hé Hoeveel kost het ong om je paard te laten keuren? Klinisch & Ront. ( Ik kort het af want ik weet niet juist hoe je het schrijft ). En Welke doe je het beste als je een paard koopt?
Het is gewoon ff ter informatie.

Groetjes

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 20:41

Ik heb mijn veulen voor aankoop klinisch laten keuren (rontgen heeft nog niet zoveel zin bij zo'n kleintje) en daarvoor was ik 75 euro kwijt. Als ik een volwassen paard zou kopen, zou ik zeker klinisch en rontgen doen.

chelsea82

Re: Hoeveel kost een keuring ong?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:10

Ik heb een maand geleden nog een paard laten keuren.
Klinisch en rontgenologisch.
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij was ik rond de 400 euro kwijt.Bij een zeer goede en strenge kliniek.

Ranny

Re: Hoeveel kost een keuring ong?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 08:04

Ik heb voor de klinische keuring ongeveer 100 euro betaald. De dierenarts heeft mijn paardje op de locatie waar hij stond gekeurd. Röntgenologisch keuren heeft bij een veulen volgensmij ook niet zoveel zin.

Rytir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 10:45

Klinisch was voor mij €110.-. Ze hadden op dat moment een 'aanbieding' klinisch en rontgen voor maar €350,- (geloof ik, kan iets eronder of erboven liggen). Heb ik niet gedaan; vond klinisch wel weer genoeg; daar kwam ze goed uit...

venusjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 17:44

Ok,bedankt! Ik dacht altijd dat dit superveel kost,maar ik vind het nog redelijk meevallen,toch tegenover hoeveel ik in gedachten had (A)