EFO paardenverzekering

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ranny

EFO paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 17:38

Wie heeft zijn paard/pony verzekerd bij EFO paardenverzekering?

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:47

Ik.. Wat wil je weten?

Ranny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 18:53

Dyyy schreef:
Ik.. Wat wil je weten?

Heb jij al een gebruik moeten maken van de verzekering en hoe hebben ze dit afgehandeld?
Mag ik vragen welk pakket jij hebt?
Ik weet nl niet welke ik het beste kan kiezen voor mijn 2.5 jarige ruin.

mariska32

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:08

ik ook,heb ook al een overname meegemaakt.
prima verzekering,alles snel afgehandeld.
welk pakket je moet kiezen hangt van je eigen ideeen af [en waarde paardje]

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:38

Ik heb mijn beide paarden daar verzekerd en ik ben zeer tevreden. Toen mijn merrie van de zomer ziek werd, heb ik vrij snel geld terug gekregen toen ik de rekening van de DA opstuurde.

Ik vind het een hele fijne verzekering!

inib

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:20

Ik heb mijn paard daar ook verzekerd, prima verzekering en declaraties worden snel afgehandeld, bekijk gewoon goed welke eisen je aan een verz. stelt, er zijn diverse pakketten

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 08:20

ik heb mijn paard ook bij EFO verzekerd

nadezda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 11:35

ik heb mijn paarden ook bij efo verzekerd en helaas heb ik er 1 keer gebruik van moeten maken.
Mijn pony werd acuut ziek en heb op een gegeven moment meteen de beslissing moeten nemen om hem in te laten slapen.
Ik heb niet eens de tijd gehad om ze hierover in de lichten.
De dierenarts vond het op dat moment ondragelijk voor de pony om hem nog een dag te laten staan en te wachten tot de verzekering zou komen.
Nadat we hem hebben laten in slapen heb ik EFO gebeld.
Natuurlijk gaven zij aan dat in principe de verzekering eerst op de hoogte moet zijn als het dier ziek is en afgemaakt moet worden, maar als de dierenarts een verklaring opstuurde met hoe waarom deze beslissing was genomen, was alles prima in orde en zou het verzekerde geld overgemaakt worden.
Dit hebben ze zeer snel afgehandeld en ze hebben mij een nette brief gestuurd met hun medeleven.
Al met al een super nette afhandeling.

Marietje1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:36

Ik heb mijn pony der ook verzekerd. Die van mij werd eerst getaxeerd en vanuit daar heeft die man gezegt wat wij kunnen doen.

Wij hebben volgens mij de normale verzekering + verzekering tegen ongevallen.

Elly__J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:21

Ik heb mijn paard daar ook verzekerd gehad, heb 'm helaas in moeten laten slapen. Maar qua verzekering is alles netjes en correct afgehandeld, kreeg zelf nog een brief waarin ze hun medeleven uitten. Zou er zo weer voor kiezen om een paard daar te verzekeren! Wat voor pakket je kiest is afhankelijk van de waarde van je paard en wat je er mee wil doen, ik was toen ook voor de sport verzekerd. Succes nog!

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:57

Ik heb mijn pony daar verzekerd, in het B-tarief en basis ziektekosten. Heb er helaas al gebruik van moeten maken maar dat is supernetjes afgehandeld! Binnen twee weken stond het geld op mijn rekening.

Odin

Re: EFO paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:58

Ik heb nu mijn 3e paard verzekerd bij de EFO en ben zeer tevreden over ze (anders had ik ook wel een andere maatschappij gekozen nu natuurlijk...)
De financiële afwikkeling van dierenartskosten gaat erg snel, het is geen enorm groot en log bedrijf dus als je ze ergens over moet bellen word je niet tig keer doorverbonden en de afwikkeling van het laten inslapen van Odin in november afgelopen jaar hebben ze ook zo snel als voor hun mogelijk was gedaan.
Ik zou ze aan iedereen aanbevelen als ik ernaar gevraagd wordt.

UK_eef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:48

Ik had mijn vorige merrie verzekerd bij de EFO en ik was echt heel erg tevreden over ze! Ik heb heel veel problemen gehad met mijn vorige merrie en de EFO deed absoluut niet moeilijk over de benodigde ingrepen/benodigdheden terwijl ik die bij andere verzekeraars gegarandeerd zou hebben. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een zeer goede verzekeraar is!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 22:08

Mijn paard is ook bij EFO verzekerd.
Ik heb pakket B met als aanvullende verzekering de ziektekostenverzekering.

Dit is mij aangeraden door iemand die zelf zijn sportpaarden altijd bij EFO heeft ondergebracht en daar goede ervaringen mee heeft.

Volgensmij betaal ik zo'n 280 euro per jaar.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 00:01

Ik heb ook Pakket B+ziektekostenverzekerng+brand+diefstal. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt? Wat word allemaal vergoed? Heb wel wat rekeningen gehad van de DA. Ik wil eigelijk de verzekering omgaan zetten naar A-pakket? Wie raad dit aan/af?

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 08:54

Niemand, maar die beslissing is ook aan jou! Wij kunnen toch niet in je portomonnee kijken. Bereken de premie, kijk hoevaak je de DA daarvan kan betalen...
Deze beslissing moet je echt zelf nemen.

Nadir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:36

Dyyy schreef:
Ik heb ook Pakket B+ziektekostenverzekerng+brand+diefstal. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt? Wat word allemaal vergoed? Heb wel wat rekeningen gehad van de DA. Ik wil eigelijk de verzekering omgaan zetten naar A-pakket? Wie raad dit aan/af?

Eerlijk gezegd vind ik er niet heel veel verschil tussen zitten. Het ligt er ook maar net aan wat voor paard je hebt en waar je hem voor gebruikt.

Wat is de reden dat je wilt overstappen?!

knapmannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:41

Ik heb mijn huidige paard ook bij EFO verzekerd. Mijn vorige paard had ik ook bij EFO verzekerd. Deze heb ik helaas moeten laten afmaken en de verzekering heeft dit echt super afgehandeld. Ik heb de mijne ook voor ziektenkosten verzekerd en de afhandeling/uitkering geld is altijd snel gedaan. Echt super verzekering.