Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

jwoltmanelp schreef:Twinducklin: ben erg blij om te horen dat het bij jou ook goed is gegaan, want mijn paard staat nu ook nog in een binnenstal van een pensionstal met binnenbak en is ook geen robuust ras (lipizaner). Ik zie het ook als vooruitgang.
Ondertussen loopt ze de modder in en gaat liggen rollen
( midder schone dekens dus
) twinducklin schreef:[Het is ook echt een vooruitgang vind ik. En over dat je paard modder niet leuk vond, vond de mijne ook niet. Als ik haar in de oude stal in de buitenbak wilde zette moest ik zorgen dat het hek dicht was voordat ze los kwam anders stond ze weer op stalOndertussen loopt ze de modder in en gaat liggen rollen
( midder schone dekens dus
)
[/quote]

loutjuh schreef:klinkt helemaal geweldig!!! ik ben pas ook van stal verhuis (niet voor de weidegang overigens) maar die van mij staat nu 24/7 ook swinters buiten....en het bevalt prima.
Als ik jou was en die keus moest maken zou ik zeker naar die nieuwe stal gaan. Een binnenbak is leuk, maar als je er zelf alleen maar gespannend bent en je het er op je nieuwe stal een stuk relaxter gaat krijgen dan zal dat alleen maar een positieve invloed hebben op jullie beiden!!
succes met de verhuizing en geniet ervan