ik heb geen idee waar ik dit het best kan plaatsen dus zet ik het hier maar neer.....
ik heb een paard maar die heeft zwakke knieën waardoor hij dus nooit in balans zal lopen. vandaag is zo'n man van de verzekering langs geweest en die vertelde dat als zij hem overnamen dat ik dan 90% van de verzekerde waarde krijg en dan gaat hij naar de slacht....als ik hem wil houden en ergens op een weiland zet ofzo dan krijg in 90% min nog 1000 euro (terugkoop bedrag). (vind het een beetje krom hoor want als hij naar de slacht gaat levert hij 200-300 euro op en ik moet hem terugkopen voor 1000 euro terwijl ik er niks meer mee kan) als ik hem terugkoop zit ik met een probleem want ik wil wel rijden (nu kan ik een beetje stappen en draven) en we hebben dan niet genoeg geld voor een "goed" paard. dus dan zou er een ander paard komen maar wat moet ik dan met mijn paard? ik wil hem niet weggeven want dan komt hij in de handel terecht en dat wil ik helemaal niet. en ik vraag me af of hij het leuk gaat hebben voor zijn leven op de wei staan. maar ik wil hem ook liever niet slachten. (zo lijkt het misschien alsof ik er makkelijk over praat maar ik heb het er heel moeilijk mee)
wat moet ik doen?
groetjes.