noob heeft door zijn dagelijkse rolbeurten in de paddock een zeer grijze in plaats van zwarte staart. Nu heb ik zondag clinic en wil ik graag netjes en schoon voor de dag komen. Zijn staart wassen hoort daar eigenlijk ook bij. Maar nu komt het... ik heb alleen de beschikking over koud water. Weet iemand iets om zijn staart echt goed schoon te krijgen? (dus niet inspuiten met equistar ofzo, want dat maakt niet schoon maar ontklit). alvast bedankt!
Dat heb ik echt eindeloos vaak geprobeerd maar lukt niet... Echt godsonmogelijk geloof ik! Kun je niet een jerrycan warm water vullen? En dat dan in een emmer en z'n staart erin hangen? Zo doe ik 't iig.
Ik doe lauw water in een emmer. Met een spons de staart nat maken, shampoo op de staart. En dan een aantal keer de staart in een paar emmers lauw water. De shampoo is er dan wel uit! Succes ermee
Je kan altijd een thermoskan met kokend water meenemen om bij een emmer koud water te gooien, dan wordt het al wat minder koud. En kan je geen waterkoker meenemen? Zelfde principe, maar dan kan je steeds opnieuw voor warm water zorgen.