Ik heb een Ainsley dressuurzadel, een Vanguard Optima. Ditzadel heeft een verstelbare boom wat natuurlijk heel handig is. Voor het verstellen van de boom heb je een sleuteltje nodig. Ik heb dit zadel tweedehands gekocht, maar het sleuteltje was er niet bij (verloren). Nu past het zadel niet helemaal goed meer op m'n paard en aangezien deze boom verstelbaar is, zou ik hem graag aanpassen ipv een ander zade te moeten kopen. Weet iemand hoe ik aan zo'n sleuteltje kan geraken of weet er iemand de website van Ainsley, want die vind ik dus niet.
Er moet een website zijn van de ainsley heb ik laatst nog op gekeken, maar weet niet meer wat het adres was.Misschien dat je via google een eind komt.
Zelf heb ik ook ainsley zadels.Eentje ervan is ook met een verstelbare boom.Ik ben zelf het sleuteltje kwijt geraakt.Maar kijk eens tussen je gereedschap.Ik heb daar ook een klein sleuteltje tussen gevonden, waarmee ik het zadel kan aanpassen.Was precies hetzelfde als het sleuteltje wat er oorspronkelijk bij zat.Het is heel klein.Het gaat er eigenlijk alleen om dat je iets kleins hebt wat erin past zodat je een soort hendeltje hebt waarmee je die als het ware die draai kan maken zodat het zadel smaller / breder wordt.