verwilderd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_CS_

verwilderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 16:55

Vandaag weer bij pony geweest,
Ze stond een tijd lang op de grote weide doordat ik in de ziektewet liep. Ze werd wel bijgevoerd enzow maar verder niks mee gedaan en ik ook niet geweest. Maar nu wa sik er weer vandaag omdat het weer beter gaat en me pony ziet eruit . Wie heeft er tips om haar weer in het gareel te maken? En dan met name tips om haar uiterlijk weer wat op te krikken. Ze is helemaal verwilderd en zit met mijn handen in me haar waar ik moet beginnen haha.
Dus brand los, wat toiletteren jullie altijd

Groetjes susan

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:58

blijft ze buiten staan?
dan zou ik alleen de manen en staart uitpluizen, en er als de vacht droog is een harde bostel overheen halen.
de hoeven uitkrabben en zo nodig laten bekappen.
pony algemeen controleren op wondjes ect.
zo nodig ontwormen.

Manon

Re: verwilderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 18:39

Als ze buiten blijft lopen zou ik er weinig aan doen, ook zo min mogelijk borstelen.
Als je dr weer wil oppakken, gewoon met een poetsbeurt beginnen en eventueel manen bijwerken, daar knappen ze vaak al goed van op.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 18:56

Die van mij ziet er ook nogal verwilderd uit. Het is winter, dus hij zit in z'n vacht, heeft een baard en lange manen.
Van het voorjaar gaat lekker al het haar er weer af, gaat z'n baard er af en worden z'n manen weer kort, dan zou hij er weer een stuk vlotter uitzien.
Voor in de winter vind ik het wel lekker warm voor hem. Hij zit er niet mee hoe hij erbij loopt