Cinic Brigitte Hoogenboom

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tuhan

Cinic Brigitte Hoogenboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 14:33

Binnekort is bij ons op stal voor pensiongasten een clinic door Brigitte Hoogenboom, nu wou ik weten of iemand van jullie ervaring met haar heeft of zelf eens een clinic bij haar heeft gehad. Ik kan namelijk niet veel over haar vinden.

Ik hoop dat er reacties komen

dakhilah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:53

hoi,
Brigitte ken ik nog van heel vroeger , toen ze nog met d'r merrie Bernadette reed [als ik het me goed herinner]...was een hele aardige meid met veel humor en doorzettings vermogen!
Kan me goed voorstellen dat ze zo ver in de sport gekomen is ,ze deed er toen al veel voor en was altijd consequent iedere dag bezig na school!...
Hoe ze nu rijd weet ik niet maar de basis van vroeger was iig heel goed !!....als je gaat veel plezier en schrijf in een berichtje wat je er van vond!...
gr,sas.

Tuhan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 15:00

Hoi,

Bedankt voor je snelle reactie, ja ik ga meedoen met mijn paard het is op 5 maart dus ik zal een berichtje achter laten om te vertellen hoe het was, en als het lukt zal ik ook foto's plaatsen

dakhilah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:22

hoi,
Heel leuk dat je gaat meedoen,veel plezier samen ! en heel tof dat je naderhand een verslagje wil plaatsen!! ...ben benieuwd hoe je het straks vond.
gr,sas.