Waar vind ik het veulenboeknummer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

vamp

Waar vind ik het veulenboeknummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 12:46

Ik moet voor de opfok waar mijn paard staat een formulier invullen, er staat dus ook wat het veulenboeknummer is. nu zie ik dat dus nergens staan op het paspoort. wel een levensnummer en een transpondernummer... of is het het levensnummer?

of kijk ik verkeerd, en staat het ergens anders?

alvast heel erg bedankt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:49

Veulenboeknummer is een registratienummer voor als je paard nog enkel in een veulenstamboek is opgenomen

Maar kan het mis hebben, maar dacht dat dit het was.

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:57

Ik zit inderdaad ook te denken aan zo'n nummer dat in de stamboekpapieren staat als je paard alleen in het veulenstamboek is opgenomen.

Als jou veulen geen papieren heeft, heeft hij waarschijnlijk ook niet zo'n nummer.

Maar ik weet dit ook niet zeker.

vamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 14:29

ze heeft papieren, en is opgenomen in het veulenboek. maar de enige nummers die ik op het paspoort kan vinden is het levensnummer en transpondernummer...

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:27

staat er dan niet een ander nummer in de papieren? [ik heb zelf ff niet de papieren / paspoort van mijn paard bij de hand]

zigranta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:15

je moet het levensnr invullen.Aangezien het een jong beest is en nog niet naar een stamboekopname is geweest staat ie automatisch in het veulenboek.