Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) In zo'n demo hebben ze een paard dat nog nooit een zadel op heeft gehad. En aan het einde rijden ze er zo me weg. Weet er verder niet veel en waag me er niet aan om een uitgesproken mening er over te hebben aangezien ik er niet veel over weet.VValar schreef:Was daar ook niet een filmpje van? Het paard werd in een groot maisveld 'zadelmak' gemaakt en daarna halsoverdekop in de vrachtwagen gejaagd om vervolgens een 'veilig' ritje over de weg te gaan maken?
Dat was alles behalve een paard met beleid zadelmak maken
judith_cloud schreef:Denk eerlijk gezegd dat er wel mensen zijn die er intrappen. Kijk naar mensen als emiel voest (ben en trouwens niet zeker van of hij zoiets doet maar de enigste naam die ik hier in ken) In zo'n demo hebben ze een paard dat nog nooit een zadel op heeft gehad. En aan het einde rijden ze er zo me weg. Weet er verder niet veel en waag me er niet aan om een uitgesproken mening er over te hebben aangezien ik er niet veel over weet.

runningkawa schreef:Vlasta, op dat filmpje werd dat paard ook gereden, zelfs door het dorp
uiteraard na afgemat te zijn op een maisveld.
Om later ook nog eens zonder geduld op de vrachtwagen gewerkt te worden.
Paard was totaal overdonderd en liet daarom alles gebeuren.