Wijziging paarden-paspoort

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ranny

Wijziging paarden-paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 08:11

Wie kan mij vertellen hoe ik een wijziging in het paspoort van mijn paardje kan laten doorvoeren. Het paspoort staat nog op naam van de vorige eigenaar en ik wil graag dat mijn naam er in komt te staan. Dit paspoort is uitgegeven door de NQHA (Nederlandse Quarterhorse Associatie). Ik heb deze mensen al meerdere keren gemaild, maar krijg helemaal geen reactie. Wie kan mij helpen?

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 08:25

even het nummer opzoeken , via google, bellen, en waarschijnlijk opsturen,

Manon

Re: Wijziging paarden-paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:03

Even opbellen, maar bij het kwpn moet je het stamboekpapier opsturen, dan wijzigen ze daar de eigenaar gegevens op, en krijg je er een sticker bij die je dan in het paspoort kan plakken.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:38

de mail van de NQHA werkt wel vaker traag, misschien dat je holstud in stroe eens moet bellen, als het goed is staat het adres etc in je paspoort, vragen naar Jurgen...
succes
enneh.. staat je paard al wel op jouw naam? als het goed is heb je daar AQHA papieren bij

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:53

Vaak kost het overzetten naar een andere naam geld, voornamelijk inschrijf, en lid worden van iets..

Ik moet het ook ik zit vaak alleen waar ik dan mijn gegevens neer moet zetten.