maar als ik hem op de wasplaats hebt staan en hem al bijna opgezadeld heeft alleen het hoofdstel moet ik dan nog om doen en dan zakt meneer door zijn voorbenen heen en gaat hij helemaal gestrekt staan (hij strekt zich dus uit naar voren toe) als ik bij de achterhand staat moet ik oppassen want zodra hij weer omhoog komt gaan ze achterbenen omste beurt naar achteren ook deze strekt hij ff op hahaha maf paard heb ik toch maar het rare is dat hij dit ook meestal na het rijden nog een keer doet, volgens mij kan het niet veel kwaad het enigste wat hij doet is z'n spieren oprekken lekker makkelijk voor mij
Nou ik vindt het geen probleem ik zal er een keer een foto van proberen te maken als ik me camera bij de hand hebt ...
En hij staat op de wasplaats tussen twee kettingen en dan nog helemaal strekken, knap hoor..
Ik denk dus niet echt dat het een tik is. Ik denk dat alle paarden het doen alleen dan een stuk minder vaak.
en als je dr achterhoeven wilt uitkrabben strekt ze die ook even uit eerst, heel geinig gezicht