waar vind ik bruine rijlaarzen of chaps?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

waar vind ik bruine rijlaarzen of chaps?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 16:44

Ik weet dat van Huet redelijk betaalbare laarzen heeft van het eigen merk maar zit nu toch ook weer serieus te denken over chaps met jodphurs. Mijn mountain horse laarzen hebben echt hun beste tijd gehad! Ik heb nog zwarte rijlaarzen. (voor evt wedstrijden in de toekomst)
Ik zoek chaps zoals de gaithers van petrie, dus echt luxe stevige chaps met bijpassende jodphurs. Maar ik wil ze dan in het donkerbruin (havanna).
Als ik dan eindelijk iets leuks tegenkom is het niet in mijn maat...
Wie weet iets?!

ilovequinten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:46

gewoon naar een paardenwinkel gaan en aan de verkoopster vragen of ze jou maat niet wilt bestellen?

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:00

Ik heb gladlederen donkerbruine chaps (met binnenzijde been van suede) van Ariat, met bijpassende veter-jodphurs in maat 38. Die heb ik bij een Hypo paardenzaak gekocht (Hypotrend in Bennebroek). Ze zitten heerlijk en bevallen prima, alleen draag ik ze niet meer omdat ik nu zwarte heb en die staan veeeeeel mooier bij mijn donkere schimmel. Dus ik heb ze eventueel te koop, of ik bewaar ze tot mijn paard helemaal wit is en ga ze dan weer dragen.
Volgens mij kun je bij iedere goede paardenzaak dit soort chaps en schoenen kopen.

knightloekie

Re: waar vind ik bruine rijlaarzen of chaps?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:11

Derby heeft ook bruine laarzen echt super gaaf zijn die

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:21

www.emmers.be deze verkopen leren rijlaarzen in het bruin (licht en donker) voor 300 euro