Dat kan opzich nog wel een probleem worden, staan daar meer pony's of staat jouw pony daar alleen?
Als je pony met meerdere pony's staan dan heb je behoorlijk wat mest, dat kan je op laten halen, maar dat kost wel geld, en je hebt de kans dat je gecontroleerd gaat worden door de milieu inspectie.
Je kan ook rondvragen bij mensen die misschien een moestuintje hebben, die zijn erg blij met de mest!
Ik heb dat ooit zo is geregeld, wij hadden in de buurt een terrein waar mensen moestuintjes konden huren, daar kon ik altijd met mijn mest terecht.
Als je pony daar alleen staat dan kan je gewoon 1 hoop maken voor de mest, deze hoop zal nooit heel erg hoog kunnen worden omdat het onderste deel verteerd.
Dit proces kan je ook versnellen door er een zeil over heen te leggen (met bakstenen kan je het zeil op zijn plaats houden)
Maar ook in dit geval kan je te maken krijgen met de milieu inspectie maar de kans is wel veel minder.
En dan heb je altijd nog de groene bak......
P.S mocht je pony alleen te komen staan dan is het wel belangrijk dat hij/zij toch wat gezelschap heeft om vereenzaming en eventuele stal of psychische gebreken te verkomen.
Dit kan je al oplossen door er bijvoorbeeld een geitje bij te zetten.
Succes!