het leek mij wel leuk om een topic te openen over de kwaliteit van de duurdere merken en wat hun onderscheidt van de goedkopere merken..
bijv: ik heb een hoofdstel gezien van USG mooi hoofdstel, zacht leer enz. maar ik ben nu gewend om met een kieffer hoofdstel te rijden.. is de kwaliteit van USG dan veel minder..?! hij is namelijk wel 40 euro goedkoper. of komt dat doordat er een extra tussenhandel tussen zit bij kieffer, die er ook aan moet verdienen...?!
zo ook met rijbroeken.. ik heb zelf een Kentucky rijbroek, die kosste rond de 180 euro ergens, maar je hebt ook genoeg mensen die er hartstikke leuk uitzien in broeken van 40 euro.. maar is Kentucky dan zoveel beter..?!
nou als jullie zelf nog een voorbeeld hebben mag natuurlijk altijd

nou, jullie meningen zijn welkom
Die van HH zijn na een paar keer al verwassen, maar de duurdere blijven goed. Hetzelfde met de broeken van hun. De dekens van HH vind ik echter wel heel goed
. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de vorm van je paard. Ze zijn wel stevig, waterdicht, en voor een mooie prijs. Ik vertik het om dekens van 2-300 euro te kopen, terwijl ze daar ook mee in de modder liggen

(nl die met bont)