Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Ooit van plan om naar Belgie te verhuizen. Ik heb al familie die daar heen is gegaan, om de paarden

kopenhagen schreef:soms ben ik nederland helemaal zat, zijn er hier mensen die naar bijv. duitsland of frankrijk zijn verhuisd omdat de huizen en grond daar goedkoper zijn en er nog meer ruimte is. graag jullie ervaringen, heimwee of juist helemaal niet? mis je je familie niet? en hoe zit het met belasingen en verzekeringen. en werk?
Suus schreef:het is een zooitje ongeregeld.
haha. Best grappig om dat als belg te lezen. Ongeregelder dan Nederland zullen we zeggen, maar dat heeft ook zijn charmes Bandida schreef:haha. Best grappig om dat als belg te lezen. Ongeregelder dan Nederland zullen we zeggen, maar dat heeft ook zijn charmes
Huertecilla schreef:Ik bedoel maar
.
): Vleuten is nu helemaal aan Utrecht gebouwd; wat een drama! In dat hele nieuwbouwgebied zou ik nog niet met geld toe willen wonen; vreselijk hoe men het hele groene hart gewoon vern**kt
.... cavaletti schreef:ik heb ook al iets in Duitsland gekocht, om verschillende redenen wil ik SNEL uit nederland weg, een van de redenen is de ruimte, en de prijs die je voor de ruimte betaald, en de andere redenen zijn toch wel het beleid in nederland van de regering, het lijkt wel of tegenwoordig alles gedaan en geregeld word voor de buitenlanders en dat de nederlanders alleen maar kunnen betalen, betalen en betalen, en werken. wij worden hier op alles gepakt, ze verzinnen elke keer wat anders,
ik heb er genoeg van, als je je intresses effe verlegd naar het buitenland dan kom je er heel snel achter dat het in het buitenland waarschijnlijk veel fijner en goedkoper wonen is als in nederland.
Erg vreemd dat er zoveel mensen weggaan en willen uit nederland is het dus echt niet.