Zadelmaker

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Krips

Zadelmaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 15:15

Op mijn zoektocht naar een goede zadelmaker krijg ik een PBtje van Harnessmaker. Klinkt goed maar toch wel beniewd naar ervaring van andere, als ik een topic zou openen zouden er mensen op af komen die hij al geholpen heeft. Ik ben erg benieuwd.. Alvast bedankt!

RUBYWHITE

Re: Zadelmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 15:28

Vorig jaar heb ik op mijn merrie Ruby White een zadelmaker los gelaten (Kootstra uit Groningen) en die heeft voor mijn paard en mij een passende Stübben Maestoso aangemeten. Ik zit als een huis en het paard loopt heerlijk ontspannen over de rug. Tevens een goede service en een kwaliteits zadel onder mijn kont Sinds dien heeft hij bij mij voor elk paard een zadel aangemeten. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat, bovendien levens lang garantie en voor het opvullen en aanpassen als 1e eigenaar van het zadel betaal je niets.

Jou genoemde zadelmaker ken ik verder niet...suc6

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 15:38

ik heb leren bitjes bij hem besteld maar hij maakt ze telkens maar niet. Inmiddels ben ik deels al voorzien.
Ik heb dus niet echt positivie ervaring met m

Krips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 15:41

Hij zegt dat hij zijn bestanden verlorn is door computer probleempjes, hij probeerd contact met je op te nemen.