toegangskaart vereist bij buitenrit Meijendel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

toegangskaart vereist bij buitenrit Meijendel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 13:46

Ik wil binnenkort met mijn paard een buitenrit gaan maken in het duingebied van Meijendel. Nu hoorde ik van iemand dat je daar tegenwoordig toegangskaarten voor nodig hebt?

Ik heb ff gegoogled maar ik kan niks vind, behalve dat je voor sommige delen wél lid moet zijn, maar daar lopen geen ruiterpaden doorheen dacht ik?

Mocht het wel nodig zijn, dan ben ik ook benieuwd naar de prijs, en de plek waar deze gekocht kunnen worden.

classic_life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:33

je kan er gewoon van alle kanten in... wij rijden er best vaak en ik heb nog nooit over een toegangskaarten gehoord

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:54

Ik ben er vorige week nog geweest (foto's bij itp ) en je heb geen toegangsbewijs nodig. Je mag alleen niet meer met je trailer bij de boerderij komen, je moet bij de rotonde parkeren. Er zijn speciale trailerparkeerplaatsen maar die asociale niet paardenmensen kwakken ook gewoon hun auto er neer dus dat is super vervelend! Verder kan je er heeerlijk rijden, wij hebben een rit van 2,5uur gemaakt. Met 1 pauze en we zijn op het strand geweest.

DianneM

Re: toegangskaart vereist bij buitenrit Meijendel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:46

1 tip: ga ERG VROEG op een fijne zomerdag!! 11 uur in de ochtend is al te laat. Het is er altijd retedruk met wandelaars die alle parkeerplekken en bermen bomvol met auto's gooien.

2e tip: op de boerderij kan je vantevoren een stal reserveren, als je gaat eten daar. Kan je je paardje laten eten en drinken.

Je hebt geen toegangsbewijs nodig voor Meyendèl. In het winterseizoen mag je ook op het strand rijden

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 08:44

Teuntje; bedankt voor de tips! Wellicht gaan we ook een keertje op een mooie zomerdag, want er is daar vast zat te rijden, ook zonder strand.
Maar we hopen toch al in februari of maart een eerste rit te kunnen maken, dan kunnen we er inderdaad een stuk strand bij pakken.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 10:35

mijn vriend rijd er ook een paar keer per week en heb hem er ook nog nooit over gehoord.

er is wel een verboden stuk.. maar das bij noordwijk geloof ik... maar iedereen gaat er in rengalop doorheen