Landschap verrommeling

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pheebs

Landschap verrommeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 11:48

In de nieuwe bit stond stukje over dat al het hekwerk en schriklinten het landschap stoort, en dat je met planten etc een hoop kan verbergen. Ook scheen die die aanplanting gesubsidieerd te worden door het ministerie van landbouw.

Nou ben even ik even aan het zoeken geweest op internet maar kon zo gauw niks vinden over subsidie's etc.

Heeft er iemand ervaring mee of heeft er iemand enig idee waar ik iets kan vinden??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:40

Ik zou daar eigenlijk je gemeente voor contacteren. Ik geloof dat bij de bouw van onze aardappelschuur, we speciale beplanting eromheen moesten zetten wegens 'een mooier zicht' Dat wilden wij natuurlijk niet (behoorlijk wat duurder), dus toen kwamen ze met een subsidie daarvoor. Uiteindelijk hebben ze de boel afgeblazen, en is er een tussenoplossing gekomen

ShirleyA

Re: Landschap verrommeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:45

Tja, lelijk he al die vieze paarden op t land: geen gezicht geef mij maar n lekker walmende fabriek... hahahaha Wat n gezeik zeg die palen en linten/afrasteringen zie je niet eens zo erg lijkt me en volgens mij is er altijd wel begroeing rond de rijbanen, dus waar 'ze' nu weer over vallen i me n raadsel, er kunnen voor mij niet genoeg paarden lekker staan in ons landschap!!!