hoi
ik ben op zoek naar de haflingerruin starko..
ik weet niet zo gek veel van hem,maar hij moet nu ongeveer een jaartje of 8 a 9 zijn ..hij stond in limmen bij stal "de nesse"..als ik het allemaal goed begrijp..
ik kreeg een mail over dat ze zijn verhuist naar groningen..mijn vraag is..of iemand een mail adres heeft van de eigenaaresse..het zit namelijk zo..
toen hij nog bij de oude eigenaren stond toen verzorgde ik hem altijjd..hij stond in wijdenes vlak bij hoorn..die mensen hadden nog meer paarden..maar omdat ze niet zoveel tijd hadden voor die lieve starko hadden ze hem verkocht..uiteindelijk ook weer terug gekocht omdat ze hem zo verschrikkelijk miste..
maar na een paar weken zagen ze echt in dat het niet ging en dat hij echt gewoon te weinig aandacht kreeg qua rijden enzo..
nu ben ik opzoek naar wat foto's van hem..en de eigenaaresse..en met misschien een leuk verhaaltje erbij over hoe het gaat..dat allemaal als een soort van verassing voor de oude eigenaren..want ze waren zo gek op hem..en ik trouwens ook ben dus reuze benieuwd hoe het gaat..
ik hoop dat iemand wat van hem weet..en een mail adres heeft of iets anders desnoods..
foto's van starko via anders mensen zijn ook welkom..
alvast bedankt groetjes patricia